در کاسه ای متوسط، آرد، آرد ذرت، شکر، جوش شیرین، بکینگ پودر و دارچین را مخلوط کنید.



مواد لازم :

 آرد 2 پیمانه
 آرد ذرتیک چهارم پیمانه
 شکر 2 پیمانه
جوش شیرین 3 قاشق مرباخوری
 بکینگ پودریک قاشق مرباخوری
پودر دارچین2 قاشق مرباخوری
تخم مرغ3 عدد درشت
روغن مایعنصف پیمانه
وانیلکمی
هویج رنده شده2 پیمانه
پوره کدو حلوایییک پیمانه
آناناس له شدهیک پیمانه
گردوی خرد شدهنصف پیمانه
پودر نارگیلیک و نیم پیمانه


برای روی کیک :

کرم با دمای اتاق  4 قاشق غذاخوری
پنیر خامه ای ۴۰۰ گرم
 آب لیموترش2 قاشق غذاخوری
 پودر نارگیلیک پیمانه
 گردوی خرد شدهسه چهارم پیمانه


طرز تهیه :
فر را روی ۱۷۵ درجه سانتی گراد تنظیم کنید. دو قالب مناسب را با کاغذ روغنی آماده کنید و کنار بگذارید. در کاسه ای متوسط، آرد، آرد ذرت، شکر، جوش شیرین، بکینگ پودر و دارچین را مخلوط کنید. در کاسه بزرگ تری، تخم مرغ، روغن و وانیل را هم بزنید تا یکدست شود. سپس کم کم مواد خشک را به آن اضافه کنید. در این مرحله مایه کمی غلیظ خواهد بود.

آناناس، کدوحلوایی، هویج و گردو را به مواد ا��افه و خوب مخلوط کنید.
مایه کیک را در قالبی که از قبل آماده شده است، بریزید و به مدت یک ساعت در فر قرار دهید.

برای اطمینان یافتن از پخته شدن کیک، خلال دندان داخل کیک فرو کنید. اگر مایه کیک به آن نچسبید نشانه پخته شدن کیک است. کیک را از فر دربیاورید و پس از کمی سرد شدن روی سینی پنجره ای قرار دهید تا کاملا سرد شود. برای تهیه رویه کیک، در کاسه بزرگی کره، پنیر خامه ای و آب لیمو را هم بزنید تا یکدست شود. کم کم پودر قند را اضافه کنید تا سبک شود. گردو و نارگیل را نیز اضافه کنید.

کیک سرد شده را به دلخواه خود تزئین کنید.
تهیه شیرینی رژیمی

کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه