اینفوگرافی سلامت خون با تغذیه ی مناسب. برای این که خون سالمی داشته باشید؛ یا به عبارت بهتر دچار کمخونی نشوید و روند خونسازی در بدنتان به خوبی انجام شود، باید برخی مواد غذایی را در برنامه ی غذایی روزانه تان بگنجانید. در این اینفوگرافی ما آن ها را برایتان آورده ایم. مریم مرادیان نیری - بخش تغذیه و آشپزی تبیان. برای بزرگنمایی تصویر بر روی آن کلیک کنید. بدن برای جلوگیری از کمخونی و همچنین خون سازی به ویتامین های B٦، B١٢، اسیدفولیک و ماده ی معدنی آهننیاز دارد. هر کدام از این مواد مغذی نقشی را ...

اینفوگرافی سلامت خون با تغذیه ی مناسب

برای این که خون سالمی داشته باشید؛ یا به عبارت بهتر دچار کمخونی نشوید و روند خونسازی در بدنتان به خوبی انجام شود، باید برخی مواد غذایی را در برنامه ی غذایی روزانه تان بگنجانید. در این اینفوگرافی ما آن ها را برایتان آورده ایم.

مریم مرادیان نیری - بخش تغذیه و آشپزی تبیان
سلامت خون با تغذیه ی مناسب

برای بزرگنمایی تصویر بر روی آن کلیک کنید

بدن برای جلوگیری از کمخونی و همچنین خون سازی به ویتامین های B٦، B١٢، اسیدفولیک و ماده ی معدنی آهننیاز دارد. هر کدام از این مواد مغذی نقشی را ایفا می کند که با کلیک بر روی آن می توانید توضیحات مفصلی را مطالعه نمایید. 

علاوه بر مواد غذایی مصرفی، برخی عادت های غذایی و غیرغذایی نیز هستند که به اصطلاح کمخونی آورند؛ این عادت ها را هم می توانید در اینجاببینید.

و در نهایت این که برخی افراد بیشتر در معرض خطر کمخونی هستند؛ اگر می خواهید ببینید که این افراد کدامند، اینجا را کلیک نمایید.


کلمات کلیدی :
نظرات بییندگان :

بهترین مشاغل و خدمات شهر خود را ، در سایت نشونه پیدا کنید.

مشاهده سایت نشونه